-
Simuleer
-
Contacteer onsvia onze contactpagina
Wijzigt er iets in uw persoonlijke of werksituatie?
Houd ons op de hoogte van wijzigingen in uw persoonlijke of werksituatie. Keert u terug naar België, dan willen wij dat graag zo snel mogelijk weten! Waarom? Omdat wijzigingen impact kunnen hebben op uw aansluiting en uw dekking.
Wat als uw contact- of andere persoonlijke gegevens wijzigen?
Bij uw aansluiting hebt u bepaalde contactgegevens, bankgegevens en andere persoonlijke informatie doorgegeven. Het is belangrijk dat deze up-to-date blijven in uw dossier. Meld ons daarom via e-mail of telefonisch elke verandering in telefoonnummer, adres, mailadres… zodat ook wij mee zijn!
Activeer, als dat nog niet gebeurd is, zeker ook uw My eBox. Zo bent u altijd veilig bereikbaar, waar u ook verblijft. Raadpleeg de website My eBox(Nieuw venster) om uw mailbox te activeren.
Wat als er iets verandert aan uw werksituatie?
U krijgt een nieuwe functie, verandert van werkgever of werkadres?
Laat het ons via e-mail of telefonisch weten.
U komt weer in België, een ander EER-land, Zwitserland of het Verenigd Koninkrijk werken?
Contacteer ons zo snel mogelijk, want in dat geval kunt u niet langer bij de Overzeese Sociale Zekerheid aangesloten blijven. We helpen u graag om uw re-integratie zo goed mogelijk voor te bereiden.
- Bent u individueel aangesloten? Vraag de stopzetting van uw aansluiting aan met het formulier Aanvraag tot beëindiging aansluiting(.pdf-Nieuw venster).
- Bent u via uw werkgever aangesloten? Vraag uw werkgever om de Overzeese Sociale Zekerheid te contacteren.
- Attesten van bewijs van aansluiting: als nodig bezorgen we u een attest van aansluiting. Dit attest zal u continuïteit bieden bij uw re-integratie in België. Let wel! De Overzeese Sociale Zekerheid levert pas een attest af als u alle bijdragen aan de Overzeese Sociale Zekerheid betaald hebt.
Contacteer ons!
Raadpleeg onze pagina Contact voor alle contactinformatie.